Żywiołowo

By Unknown - 11:20:00

Na samym początku zgłaszam się o pomoc w zaprojektowaniu całego wyglądu tego bloga! Kto zna się na tworzeniu nowych szablonów/kodów na blogspota?! Ogólnie wszystko mam już przemyślane, jak chciałabym aby wyglądała całość, ale za nic w świecie nie wiem jak to zrobić :(
Jeżeli ktoś potrafi i zechciałby mi pomóc piszcie do mnie błagam.
A teraz przechodząc do sedna dziś bardziej spontanicznie... Sesja zupełnie nie planowana, ekspresowo wykonana by wykorzystać ostatnie słoneczne dni. Tak... Od tygodnia mamy taką letnio/jesienną pogodę -w kratkę. Raz pada a raz upał, także na bieżąco pilnuje prognozy. 

Przedstawiam Wam po raz kolejny moją nową współlokatorkę (nie jesteśmy siostrami) Darię, tym razem w innej odsłonie. 
Obserwując pogodę za oknem tak po prostu wpadłyśmy na pomysł, czemu nie strzelić kilka fotek nad oceanem, trochę obróbki, bardziej cukierkowo, kolorowo. Mam nadzieję, że aż tak tragicznie nie ma i znajdzie się jakaś fajna fotka zwłaszcza, że pracowałyśmy w trudnych warunkach i obie zaliczyłyśmy gleby, a zwłaszcza ja za karę, że śmiałam się z upadku Darii, sama się ześlizgnęłam ze skały z aparatem lądując boleśnie na kolanie :/ 
 
 
 

Backstage.
  

  

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze