Sister

By Unknown - 10:20:00

Po raz kolejny portretowo, tym razem bardziej kolorowo ;)
W roli głównej moja 13-sto letnia siostra Weronika i jej zdolności modeling-owe.. Młoda oraz naprawdę utalentowana, niestety nie da się przekonać aby pójść w tym kierunku, szkoda bo ciągle z mamą jej powtarzamy, że ma dyspozycje i naprawdę by się nadawała na modelkę.
Najważniejsze, że chociaż ja mam okazję wykorzystać jej uzdolnienie i mi nigdy nie odmówi :D

Majówka w trakcie, niedługo wakacje, których naprawdę chyba pierwszy raz w życiu aż tak nie mogę się doczekać. Pierwszy raz spędzę je w Anglii, ale w gronie najbliższych znajomych, do których zwykle to ja latałam do Polski.
A wy macie już jakieś plany? My mamy mnóstwo, problem w tym, że ciężko nam się zdecydować. Może jak się uda to nawet w końcu zwiedzę z chłopakiem trochę świata.. Francja i Holandia prawie jak na wyciągnięcie ręki, Do Hiszpanii też nie taki szmal drogi.
Ogólnie marzy mi się bardzo podróżowanie po różnych kontynentach świata z aparatem u boku. Mam nadzieję, że kiedyś to zrealizuję bo przecież marzenia są po to aby je spełniać.
Dziś byłam węszyć za nową robotą, coś na full time a przede wszystkim coś lepiej płatnego, zawsze na wakacje potrzeba więcej oszczędności, bo przecież nie da się przesiedzieć lata w zamknięciu.
Także maturzyści zapinajcie pasy przed Wami szalone wakacje!
 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze